Opinie o Losmedicos.pl w Okazje.info
 
Pobieranie danych...

Dostawa

W losmedicos.pl nic nie jest dla nas ważniejsze niż dostarczenie Twojego zamówienia w możliwie najkrótszym czasie. Współpracujemy tylko z najlepszymi dostawcami usług spedycyjnych, aby zapewnić szybką realizację zamówienia. Nic dziwnego, że 98% naszych klientów kupiłoby od nas ponownie! Wysyłka zamówienia może potrwać nieco dłużej w poniższych przypadkach:

  • Jeśli zamówiłeś poza normalnymi godzinami przetwarzania lub w święta państwowe
  • Jeśli wystąpi nagły niedobór zapasów jednego z zamówionych produktów

Zapewniamy najwyższy standard pakowania:

  • profesjonalne kartonowe opakowania
  • koperty bąbelkowe
  • wypełniacze
  • wszystkie płyny są dodatkowo zabezpieczone, co uniemożliwia wylanie się i zamoczenie paczki
  • przesyłki są ubezpieczone


Pamiętaj, żeby bezwzględnie sprawdzić zawartość paczki przy kurierze. Skontroluj również taśmy i plomby opakowania. Jeżeli cokolwiek Cię zaniepokoi lub otrzymane produkty będą uszkodzone skontaktuj się z nami.



Koszt wysyłki oraz realizacja zamówień

  


Dostawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej realizowana jest w dni powszednie (od podziedziałku do piątku) za pośrednictwem:

  • firmy kurierskiej DHL – czas dostawy maksymalnie 1-2 dni robocze;
  • paczkomatów InPost – czas dostawy maksymalnie 1-2 dni robocze;
  • Poczty Polskiej – czas dostawy maksymalnie 3-4 dni robocze.
 
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 2 dni robocze liczone od momentu złożenia zamówienia.
Jednakże dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia złożone i opłacone (mamy zaksiegowana wpłate na koncie, bądź wybrali Państwo wysyłkę za pobraniem) do godziny 14:00 zostały wysłane w ten sam dzień.

Do tego czasu należy dodać czas przewoźnika, który jest podany powyżej.


Koszty dostawy na terenie Polski kształtują się następująco:

Przewoźnik Kurier DHL Poczta Polska
Pocztex Kurier48
Paczkomaty InPost Poczta Polska
Paczka48 Odbiór
w Punkcie
Płatnośc przelewem (przedpłata) 16 zł 12 zł 12 zł 10 zł
Płatność za pośrednictwem Płatności on-line DotPay(przedpłata) 21 zł 17 zł 17 zł 15 zł
Płatnośc za pobraniem 19 zł 15 zł 15 zł 13 zł


Koszt serwisów gwarantowanych świadczonych przez Kuriera DHL:

Serwis Serwis do 12:00* Serwis SOBOTA**
Płatnośc przelewem (przedpłata)  26 zł  35 zł
Płatność za pośrednictwem Płatności on-line DotPay(przedpłata) 31 zł  40 zł 
Płatnośc za pobraniem  29 zł  38 zł

* Gwarantowana dostawa na następny dzień roboczy do godz. 12:00

TYLKO WYBRANE KODY POCZTOWE !!!
Przed wybraniem tej formy wysyłki prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 530721777
w celu weryfikacji, czy Państwa dla Państwa kodu pocztowego taka forma dostawy jest możliwa.

** Gwarantowana dostawa w Sobotę. 

TYLKO WYBRANE KODY POCZTOWE !!!
Przed wybraniem tej formy wysyłki prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 530721777 
w celu weryfikacji, czy Państwa dla Państwa kodu pocztowego taka forma dostawy jest możliwa.


Będzie nam bardzo miło jeżeli zdecydują się Państwo na zakup większej ilości przedmiotów niż jeden. 
Dlatego pozostawiamy koszt przesyłki bez zmian.

Chcesz mieć dostawę jutro? Zamów do godziny 14:00 i wybierz w koszyku dostawę kurierem (warunki)

Dotyczny tylko produktów które przy cenie mają podany czas realizacji.
Dostawa: 
Zamów do godziny 14:00 przesyłką kurierem DHL za pobraniem a otrzymasz go jutro !!!
Dotyczy zamówień które zostały opłacone do godziny 14:00 lub wybrana płatność za pobraniem. 
Forma wysyłki musi być wybrana Kurier DHL . Przesyłki są dostarczone tylko w dni robocze. 


Przesyłki zagraniczne:

Sklep internetowy www.losmedicos.pl realizuje wysyłkę zamówień do wybranych Państw europejskich, które zostały wymienione w poniższej tabeli.
Wysyłka zamówienia poza granice Polski jest realizwoana w dni powszednie (od podziedziałku do piątku) wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Dostawy do państw europejskich są realizowane wyłącznie do Zamówień opłaconych przelewem lub za pośrednictwem systemu elektronicznych płatności Dotpay.


Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 2 dni robocze liczone od momentu złożenia zamówienia. 
Jednakże dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia złożone i opłacone (mamy zaksiegowana wpłate na koncie, bądź wybrali Państwo wysyłkę za pobraniem) do godziny 14 zostały wysłane w ten sam dzień


Kraj Koszt Przesyłki
Austria 82 zł 
Belgia 82 zł 
Bułgaria  82 zł 
Chorwacja  82 zł 
Czechy  45 zł 
Dania  82 zł 
Estonia  82 zł 
Finlandia  82 zł 
Francja (kontynent) 82 zł  
Hiszpania (kontynent) 82 zł  
Holania 82 zł  
Irlandia 82 zł  
Liechtenstein 82 zł  
Litwa 82 zł 
Luksemburg 82 zł  
Łotwa 82 zł  
Niemcy 82 zł  
Norwegia 82 zł  
Portugalia (kontynent) 82 zł  
Rumunia 82 zł  
Słowacja  45 zł 
Słowenia 82 zł  
Szwajcaria 82 zł  
Szwecja 82 zł  
Węgry 82 zł  
Wielka Brytania 82 zł  
Włochy 82 zł 



Powiadomienie o wysyłce.
W dniu nadania przesyłki do odbiorcy wysyłany jest e-mail z informacją o jej planowanym dostarczeniu. E-mail zawiera także użyteczne dla odbiorcy informacje, np. o wysokości kwoty pobrania. 
Ponowny kontakt ma miejsce w dniu dostawy. Kurier kontaktuje się z odbiorcą i ustala szczegóły doręczenia przesyłki.

Gdzie jest moja przesyłka?
Numer przesyłki dostaniesz w e-mailu potwierdzającym wysyłkę w dniu nadania. Następnie możesz sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka :

internet:
www.dhl.com.pl
www.emonitoring.poczta-polska.pl
www.paczkomaty.pl


Doręczanie przesyłek
a) zasadą jest, że kurier dokłada wszelkich starań, żeby doręczyć paczki osobiście do Twoich rąk
b) kurier nie powinien wchodzić do mieszkania, pomieszczeń prywatnych ze względów szeroko rozumianego bezpieczeństwa. Paczkę odbieramy „w drzwiach”

Nie było mnie w domu
a) W skrzynce pocztowej lub drzwiach powinno znaleźć się InfoNotice (Awizo). Widoczny tam numer umożliwia uzyskanie informacji na stronie www.ups.com.pl .
b) Paczka może zostać pozostawiona u sąsiada. Musi to być jednak zawsze poprzedzone telefonem kuriera i Twoją zgodą.
c) Po 2 bezskutecznych próbach doręczenia paczka trafi do DHL, gdzie będzie oczekiwała na odbiór przez 10 dni roboczych. Po tym terminie zostanie zwrócona do nadawcy. Istnieje możliwość doręczenia paczki po raz trzeci – wymaga to jednak skontaktowania się z nadawcą lub bezpośrednio z firmą DHL, aby zainicjować trzecią próbę dostawy

Godziny doręczeń
Pora doręczenia zależy od trasy, którą musi obrać kurier, aby dostarczyć wszystkie paczki danego
dnia. Oznacza to, że kurier może pojawić się u Ciebie w różnych godzinach – niestety najczęściej nie ma możliwości wyboru pory doręczenia. Jednak kurier dołoży wszelkich starań, by spełnić Twoje oczekiwania w tym zakresie. Z reguły kurier kontaktuje się z odbiorcami paczek przed ich doręczeniem.

Chcę sprawdzić zawartość przesyłki
a) Jest to możliwe po potwierdzeniu przyjęcia podpisem na skanerze kuriera
b) Kurier nie może wydać paczki, ani pozwolić na jej otwarcie, przed podpisem i ew. uregulowaniem pobrania.
c) Kurier na żądanie spisuje protokół szkody, który jest podstawą do złożenia reklamacji.

Jeśli przesyłka jest uszkodzona
a) Zależnie od poziomu uszkodzenia podejmij decyzję o przyjęciu lub odmowie przyjęcia paczki
b) Spisz niezwłocznie z kurierem Protokół Szkody
c) Poinformuj nadawcę o powstałej szkodzie.

Czy mogę zmienić adres doręczenia po wysyłce?
a) zmiana adresu dostawy jest możliwa, po pierszej próbie doręczenia należy poinformowac nas mailowo : info@losmedicos.pl . Wyślemy odpowiednie zlecenie do DHL.
b) zmiana adresu może spowodować opóźnienie w dostawie od 1-2 dni robocze.