INFORMUJEMY ŻE OD 2.05-6.05 BIURO BĘDZIE NIECZYNNE Z POWODU URLOPU.
WSZYSTKIE ZAMÓWIENIA ZOSTANĄ WYSŁANE 9.05.2022
Dostawa
Dostawa Gratis obejmuje wyłącznie koszt transportu na zamówienia złożone w sklepie internetowym www.LOSMEDICOS.pl z wpłatą na konto (przelewem), pobraniem, jako wybraną formą płatności. Darmowy transport nie dotyczy dodatkowych opłat wynikających z wybranej formy płatności. Zamów wybrane produkty i ciesz się transportem GRATIS!
*w przypadku dostawy standardowej
W losmedicos.plnic nie jest dla nas ważniejsze niż dostarczenie Twojego zamówienia w możliwie najkrótszym czasie. Współpracujemy tylko z najlepszymi dostawcami usług spedycyjnych, aby zapewnić szybką realizację zamówienia. Nic dziwnego, że 98% naszych klientów kupiłoby od nas ponownie! Wysyłka zamówienia może potrwać nieco dłużej w poniższych przypadkach:
- Jeśli zamówiłeś poza normalnymi godzinami przetwarzania lub w święta państwowe
- Jeśli wystąpi nagły niedobór zapasów jednego z zamówionych produktów
Zapewniamy najwyższy standard pakowania:
- profesjonalne kartonowe opakowania
- koperty bąbelkowe
- wypełniacze
- wszystkie płyny są dodatkowo zabezpieczone, co uniemożliwia wylanie się i zamoczenie paczki
- przesyłki są ubezpieczone
Pamiętaj, żeby bezwzględnie sprawdzić zawartość paczki przy kurierze. Skontroluj również taśmy i plomby opakowania. Jeżeli cokolwiek Cię zaniepokoi lub otrzymane produkty będą uszkodzone skontaktuj się z nami.
Koszt wysyłki oraz realizacja zamówień
Dostawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej realizowana jest w dni powszednie (od podziedziałku do piątku) za pośrednictwem:
- firmy kurierskiej UPS – czas dostawy maksymalnie 1-2 dni robocze;
- paczkomatów InPost – czas dostawy maksymalnie 1-2 dni robocze;
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 2 dni robocze liczone od momentu złożenia zamówienia.
Jednakże dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia złożone i opłacone (mamy zaksiegowana wpłate na koncie, bądź wybrali Państwo wysyłkę za pobraniem) do godziny 14:00 zostały wysłane w ten sam dzień.
Do tego czasu należy dodać czas przewoźnika, który jest podany powyżej.
Koszty dostawy na terenie Polski kształtują się następująco:
Przewoźnik | Kurier UPS | Poczta Polska Pocztex Kurier48 |
Paczkomaty InPost | Poczta Polska Paczka48 Odbiór w Punkcie |
Płatnośc przelewem (przedpłata) | 16 zł | - | 12 zł | - |
Płatność za pośrednictwem Płatności on-line DotPay (przedpłata) | 19 zł | - | 18 zł | - |
Płatnośc za pobraniem | 19 zł | - | 19 zł | - |
Koszt serwisów gwarantowanych świadczonych przez Kuriera DHL:
Serwis | Serwis do 12:00* | Serwis SOBOTA** |
Płatnośc przelewem (przedpłata) | 26 zł | 35 zł |
Płatność za pośrednictwem Płatności on-line DotPay(przedpłata) | 31 zł | 40 zł |
Płatnośc za pobraniem | 29 zł | 38 zł |
* Gwarantowana dostawa na następny dzień roboczy do godz. 12:00
TYLKO WYBRANE KODY POCZTOWE !!!
Przed wybraniem tej formy wysyłki prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 530721777
w celu weryfikacji, czy Państwa dla Państwa kodu pocztowego taka forma dostawy jest możliwa.
TYLKO WYBRANE KODY POCZTOWE !!!
Przed wybraniem tej formy wysyłki prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 530721777
w celu weryfikacji, czy Państwa dla Państwa kodu pocztowego taka forma dostawy jest możliwa.
Będzie nam bardzo miło jeżeli zdecydują się Państwo na zakup większej ilości przedmiotów niż jeden.
Dlatego pozostawiamy koszt przesyłki bez zmian.
![]() |
Zamów do godziny 14:00 a zamówienie otrzymasz jutro (warunki) |
![]() |
Ta ikona oznacza że produkt jest aktualnie niedostępny w naszym magazynie a czas dostawy produktu do naszego biura wynosi 48h od momentu opłacenia zamówienia |
![]() |
Ta ikona oznacza że produkt chwilowo nie jest dostępny w magazynie ale czekamy na dostawę od dystrybutora. Skontaktuj się z nami aby poznać przybliżoną datę dostawy. |
Przesyłki zagraniczne:
Sklep internetowy www.losmedicos.pl realizuje wysyłkę zamówień do wybranych Państw europejskich, które zostały wymienione w poniższej tabeli.
Wysyłka zamówienia poza granice Polski jest realizwoana w dni powszednie (od podziedziałku do piątku) wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Dostawy do państw europejskich są realizowane wyłącznie do Zamówień opłaconych przelewem lub za pośrednictwem systemu elektronicznych płatności Dotpay.
Realizacja zamówienia w sklepie internetowym wynosi maksymalnie 2 dni robocze liczone od momentu złożenia zamówienia.
Jednakże dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia złożone i opłacone (mamy zaksiegowana wpłate na koncie, bądź wybrali Państwo wysyłkę za pobraniem) do godziny 14 zostały wysłane w ten sam dzień
Kraj | Koszt Przesyłki |
Austria | 82 zł |
Belgia | 82 zł |
Bułgaria | 82 zł |
Chorwacja | 82 zł |
Czechy | 45 zł |
Dania | 82 zł |
Estonia | 82 zł |
Finlandia | 82 zł |
Francja (kontynent) | 82 zł |
Hiszpania (kontynent) | 82 zł |
Holania | 82 zł |
Irlandia | 82 zł |
Liechtenstein | 82 zł |
Litwa | 82 zł |
Luksemburg | 82 zł |
Łotwa | 82 zł |
Niemcy | 82 zł |
Norwegia | 82 zł |
Portugalia (kontynent) | 82 zł |
Rumunia | 82 zł |
Słowacja | 45 zł |
Słowenia | 82 zł |
Szwajcaria | 82 zł |
Szwecja | 82 zł |
Węgry | 82 zł |
Wielka Brytania | 82 zł |
Włochy | 82 zł |
Powiadomienie o wysyłce.
W dniu nadania przesyłki do odbiorcy wysyłany jest e-mail z informacją o jej planowanym dostarczeniu. E-mail zawiera także użyteczne dla odbiorcy informacje, np. o wysokości kwoty pobrania.
Ponowny kontakt ma miejsce w dniu dostawy. Kurier kontaktuje się z odbiorcą i ustala szczegóły doręczenia przesyłki.
Gdzie jest moja przesyłka?
Numer przesyłki dostaniesz w e-mailu potwierdzającym wysyłkę w dniu nadania. Następnie możesz sprawdzić gdzie znajduje się przesyłka :
internet:
www.ups.com
www.emonitoring.poczta-polska.pl
www.paczkomaty.pl
Doręczanie przesyłek
a) zasadą jest, że kurier dokłada wszelkich starań, żeby doręczyć paczki osobiście do Twoich rąk
b) kurier nie powinien wchodzić do mieszkania, pomieszczeń prywatnych ze względów szeroko rozumianego bezpieczeństwa. Paczkę odbieramy „w drzwiach”
Nie było mnie w domu
a) W skrzynce pocztowej lub drzwiach powinno znaleźć się InfoNotice (Awizo). Widoczny tam numer umożliwia uzyskanie informacji na stronie www.ups.com.pl .
b) Paczka może zostać pozostawiona u sąsiada. Musi to być jednak zawsze poprzedzone telefonem kuriera i Twoją zgodą.
c) Po 2 bezskutecznych próbach doręczenia paczka trafi do DHL, gdzie będzie oczekiwała na odbiór przez 10 dni roboczych. Po tym terminie zostanie zwrócona do nadawcy. Istnieje możliwość doręczenia paczki po raz trzeci – wymaga to jednak skontaktowania się z nadawcą lub bezpośrednio z firmą DHL, aby zainicjować trzecią próbę dostawy
Godziny doręczeń
Pora doręczenia zależy od trasy, którą musi obrać kurier, aby dostarczyć wszystkie paczki danego
dnia. Oznacza to, że kurier może pojawić się u Ciebie w różnych godzinach – niestety najczęściej nie ma możliwości wyboru pory doręczenia. Jednak kurier dołoży wszelkich starań, by spełnić Twoje oczekiwania w tym zakresie. Z reguły kurier kontaktuje się z odbiorcami paczek przed ich doręczeniem.
Chcę sprawdzić zawartość przesyłki
a) Jest to możliwe po potwierdzeniu przyjęcia podpisem na skanerze kuriera
b) Kurier nie może wydać paczki, ani pozwolić na jej otwarcie, przed podpisem i ew. uregulowaniem pobrania.
c) Kurier na żądanie spisuje protokół szkody, który jest podstawą do złożenia reklamacji.
Jeśli przesyłka jest uszkodzona
a) Zależnie od poziomu uszkodzenia podejmij decyzję o przyjęciu lub odmowie przyjęcia paczki
b) Spisz niezwłocznie z kurierem Protokół Szkody
c) Poinformuj nadawcę o powstałej szkodzie.
Czy mogę zmienić adres doręczenia po wysyłce?
a) zmiana adresu dostawy jest możliwa, po pierszej próbie doręczenia należy poinformowac nas mailowo : info@losmedicos.pl . Wyślemy odpowiednie zlecenie do DHL.
b) zmiana adresu może spowodować opóźnienie w dostawie od 1-2 dni robocze.